Čo ponúkame ?

Nápadité a inovatívne riešnia priamo na mieru pre vaše firmy. Sledovanie trendov v online svete je našou prioritov. Ponúkame Vám len tie najnovšie trendy v oblasti socialnych sietí, online a TV kampaní.

Marketingové kampane

Ako tvorcovia obsahu sa často zameriavame na rozvíjanie stále nových a nových nápadov v našom podnikaní, analyzovaním výsledkov a tvorbou kreatívnych možností, ktoré poznáme a milujeme z veľkých značiek celosvetových rozmerov.

Nemusíte byť profesionály, aby ste si pri všetkých veľkých a úspešných online marketingových kampaniach všimli jeden fakt, a to citové zapojenie reklamy a publika. Silné rozprávanie, autentickosť, spôsob vžiť sa s protagonistom je často kľúčovým aspektom, aby sme sa spojili so značkou, nakúpili produkt, či povedali o reklame našim priateľom, a tým ju považovali za kvalitnú a zaujímavú. Vďaka emóciám zostávajú v našej mysli po dlhú dobu a priamo či nepriamo ovplyvňujú naše nákupné rozhodnutia.

 

Infuencer marketing

Rok 2020 nám ukázal, že spotrebitelia sa zaujúmajú o influencerov. Rok 2022 bude ale rokom zameraným na autentickosť influencerov.

Okrem módnych tipov, nových receptov chcú spotrebitelia vedieť, čím sa riadia ich obľúbení influenceri, dokonca ich zauíma aj ich politické presvedčenie. To znamená, že firmy musia byť obzvlášť opatrné pri výbere tých spávnych influencerov, ktorí budú reprezentovať ich značku. 

Guerilla marketing

Pozornosť si zaslúži jednoznačne guerilla marketing, ktorý firmám minimalizuje náklady a zakladá si na kreativite, nápade a pútavosti. Je to veľmi nekonvenčná forma marketingu v tom, že zvyšuje povedomie o značke medzi širokým publikom bez toho, aby ho rušil.

Viral marketing

Ďalšou oblasťou marketing, ktorú netreba zabudnúť je aj viral marketing, ktorý sa snaží  šíriť informácie o produkte alebo službe z človeka na človeka ústnym podaním alebo zdieľaním cez internet alebo e-mail. Cieľom virálneho marketingu je inšpirovať jednotlivcov, aby zdieľali marketingovú správu s priateľmi, rodinou a inými jednotlivcami, aby sa dosiahol exponenciálny rast počtu jej príjemcov. 

Je to  technika predaja, ktorá zahŕňa organické alebo ústne informácie o produkte alebo službe, ktoré sa šíria čoraz väčšou rýchlosťou. Internet a príchod sociálnych médií výrazne zvýšili počet viralnych správ vo forme meme obrázkov, zdieľaní, lajkov a preposielaní. Akonáhle sa niečo stane virálnym, je to jednoduchý a lacný spôsob, ako si správa získa popularitu.

Virálny marketing môže zvýšiť dosah firmy a v konečnom dôsledku aj zákaznícku základňu

Najnovšie trendy na Instagrame

Buďte trendy na instagrame a ľudia Vás budú milovať!

Instagram shop-a-thon sa stáva normou

Nakupovanie na Instagrame doslova explodovalo v roku 2021 ako súčasť nárastu elektronického obchodu, ktorý vyplynul z celosvetovej pandemie Covid-19. Namiesto nasmerovania zákazníkov na váš web im Instagram Shopping umožňuje jednoduchý výber a nákup produktov z aplikácie.

Reels

V auguste 2020 boli na Instagrame spustené Reels. Novinka umožňuje používateľom vytvárať a upravovať krátke 15 sekundové videá, ktoré majú neskutočne veľké dosahy.

Iné ako napríklad: Odkazy na príbehy pre všetkých, Instagram Live, Spoločné albumy „Add Yours“.

Najnovšie trendy na Facebooku

Očakáva sa vyšší záujem o nakupovanie na platformách, nárast používania video formátov a livestreamov.

Facebook Live

Na základe dát zo Socialbakers reportu, používanie Facebook Live narástlo o takmer 27 percent. Samozrejme, že nárast výrazne podporila pandémia, ale predpokladá sa, že vzhľadom na situáciu a to, že si používatelia na sledovanie vysielaní naživo zvykli, bude funkcia naďalej rásť aj v roku 2022.

Video marketing

Videá sa etablovali ako obľúbený formát sociálnych sietí. Zatiaľ tvoria 17 percent všetkého obsahu na Facebooku a sú druhým najpopulárnejším typom príspevku, po obrázkoch tvoriacich 70 percent obsahu na platforme.

Ďalej sú to napríklad reklamy v News Feede, Augmented reality/ Virtual reality a veľa ďalších..